Chì sò i fatturi chì affettanu a distanza induttiva di i sensori capacitivi?

L'interruttori capacitivi di prossimità ponu esse aduprati per a rilevazione di cuntattu o senza cuntattu di quasi ogni materiale.Cù u sensoru di prossimità capacitivu di LANBAO, l'utilizatori ponu aghjustà a sensibilità è ancu penetrà in contenitori o contenitori non metallici per detectà liquidi o solidi interni.

01 Panoramica tecnica

1

Un condensatore custituitu di dui platti genera un campu elettricu trà i platti quandu hè alimentatu.Qualchese materiale chì entra in stu campu cambia a capacità trà i platti.

2

Un condensatore pò ancu esse custituitu da una piastra.In questu casu, a seconda "piastra" hè u filu di terra.

 

Tutti i sensori capacitivi anu i stessi cumpunenti basi.

1.Enclosures - Varie forme, dimensioni è materiali strutturali
Elementu sensor 2.Basic - varieghja secondu a tecnulugia utilizata
3.Circuit Electronic - evaluate l'uggetti rilevati da i sensori
Cunnessione 4.Electrical - Fornisce segnali di putenza è output

In u casu di sensori capacitivi, l'elementu di sensazione di basa hè un condensatore unicu di bordu è l'altra cunnessione di u platu hè in terra.Quandu u mira si move à l'area di rilevazione di u sensoru, u valore di capacità cambia è a uscita di u sensore cambia.

1.condensatore

2.cunnessu

superficia 3.Induction

02 I fattori chì affettanu a distanza di sensazione di u sensoru

A distanza indotta si riferisce à a distanza fisica chì face cambià l'output di l'interruttore quandu u mira si avvicina à a superficia indotta di u sensoru in a direzzione assiale.

1

 

A scheda di parametri di u nostru pruduttu elenca trè distanze diverse:

Gamma di sensazionesi riferisce à a distanza nominale definita in u prucessu di sviluppu, chì hè basatu annantu à una mira di una dimensione standard è materiale.

U Real Sensing Rangetene in contu a deviazione di cumpunenti à a temperatura di l'ambienti.U peghju casu hè u 90% di a gamma di sensazione nominale.

A distanza operativa attualepiglia in contu a deriva di u puntu di commutazione causata da l'umidità, l'aumentu di a temperatura è altri fattori, è u peghju casu hè u 90% di a distanza indotta realità.Se a distanza induttiva hè critica, questa hè a distanza da utilizà.

In pratica, l'ughjettu hè raramente di taglia è forma standard.L'influenza di a dimensione di destinazione hè mostrata quì sottu:

1

Ancu menu cumuni di a diffarenza di grandezza hè a diferenza di forma.A figura sottu mostra l'effettu di a forma di u mira.

Hè veramente difficiule di furnisce un fattore di correzione basatu in forma, cusì a prova hè necessaria in applicazioni induve a distanza induttiva hè critica. 

2

Infine, u fattore principale chì afecta a distanza indotta hè a constante dielettrica di u mira.Per i sensori di livellu capacitivu, più altu hè a constante dielettrica, più faciule u materiale hè di detect.Comu regula generale, se a constante dielettrica hè più grande di 2, u materiale deve esse detectable.I seguenti sò i custanti dielettrici di certi materiali cumuni per riferimentu solu.

03 Sensor capacitivu per a rilevazione di livellu

Per pudè utilizà sensori capacitivi per a rilevazione di livellu, assicuratevi chì:

I mura di u bastimentu ùn sò micca metalliche

Spessore di u muru di u containeru menu di ¼ "-½"

Ùn ci hè micca metallo vicinu à u sensor

A superficia di induzione hè posta direttamente nantu à u muru di u cuntinuu

Messa a terra equipotenziale di sensore è containeru

3

 


Tempu di Postu: Feb-14-2023