Chì sò l'applicazioni di i sensori in l'industria di e batterie di lithium?

A nova onda d'energia hè allargata, è l'industria di e batterie di litiu hè diventata l'attuale "trendsetter", è u mercatu di l'equipaggiu di fabricazione per e batterie di litiu hè ancu in crescita.Sicondu a prediczione di EVTank, u mercatu globale di l'equipaggiu di batterie di lithium supererà i 200 miliardi di yuan in 2026. Cù una prospettiva di mercatu cusì larga, cumu i pruduttori di batterie di lithium ponu aghjurnà u so equipamentu, migliurà u so livellu d'automatizazione, è ottene un doppiu saltu in a capacità di produzzione è a qualità. in a feroce cumpetizione?In seguitu, andemu à scopre u prucessu automaticu di a bateria di lithium in a cunchiglia è ciò chì i sensori Lanbao ponu aiutà.

L'applicazione di u sensor Lambo in shell - entra in l'equipaggiu

● In locu diteczione di trolley di carica è scaricamentu

A serie in miniatura induttiva Lanbao LR05 pò esse usata per u prucessu di alimentazione di a tavola di materiale.Quandu u trolley righjunghji a pusizione specificata per l'alimentazione, u sensoru mandarà un signalu per guidà u cinturione di trasportu per entra in a stazione, è u trolley compie l'azzione di alimentazione secondu u signale.Sta serie di prudutti anu una varietà di dimensioni è specificazioni;1 è 2 volte di distanza di rilevazione sò opzionali, chì hè cunvenutu per a stallazione in un spaziu strettu è risponde à i requisiti di stallazione di spazii differenti in l'ambiente di produzzione;Eccellente cuncepimentu di tecnulugia EMC, forte capacità anti-interferenza, facendu l'alimentazione di trolley più efficiente è stabile.

 

nutizie 21

● Batteria casu in locu dittizzioni

U sensoru di suppressione di fondo Lanbao PSE pò esse usatu in u prucessu di trasportu di materiale.Quandu u casu di a batteria righjunghji a pusizione specificata nantu à a linea di trasportu di materiale, u sensore attiva u signale in locu per guidà u manipulatore à u passu prossimu.U sensoru hà un eccellente rendimentu di suppressione di fondo è sensibilità di culore, indipendentemente da u cambiamentu di culore è cù una forte capacità anti-interferenza.Pò facilmente detectà u casu di batteria brillanti in l'ambienti di illuminazione cù alta luminosità;A velocità di risposta hè finu à 0.5ms, catturà accuratamente a pusizione di ogni casu di batteria.

 

nutizie 22

● S'ellu ci hè rilevazione di materiale à u gripper

U sensoru convergente Lanbao PSE pò esse usatu in u prucessu di afferramentu è di pusizioni di u manipulatore.Prima chì u gripper di u manipulatore porta u casu di a batteria, u sensoru deve esse usatu per detectà a presenza di u casu di a batteria, in modu per attivà a prossima azzione.U sensoru pò detect stabilmente oggetti chjuchi è oggetti brillanti;Cù caratteristiche EMC stabili è caratteristiche anti-interferenza;Pò esse usatu per a rilevazione precisa di l'esistenza di materiali.

 

nutizie 23

● Posizionamentu di u modulu di trasferimentu Tray

U sensoru fotoelettricu di a serie PU05M in miniatura di slot pò esse usatu in u prucessu di scaricamentu di u vassou viotu. prossimu muvimentu. U sensoru adopra un filu flessibile resistente à a curvatura, chì hè cunvenutu per a stallazione è u disassemblamentu, risolve in modu efficace u cunflittu di u spaziu di travagliu è di stallazione, è accuratamente assicura chì u vassou di materiale hè viotu.

 

nutizie 24

Attualmente, u sensor Lanbao hà furnitu à parechji pruduttori di l'equipaggiu di batterie di litiu cù prudutti è servizii d'alta qualità per aiutà à aghjurnà l'industria di l'automatizazione.In u futuru, sensor Lanbao aderisce à u cuncettu di sviluppu di piglià l'innuvazione scientifica è tecnologica cum'è a prima forza motrice à scuntrà i bisogni digitale è intelligente di i clienti in Intelligent Manufacturing Upgrading.


Tempu di Postu: Aug-17-2022