Lasciate chì i sistemi di energia eolica "parlinu": I sensori intelligenti rivelanu u codice di salute di l'attrezzatura

U 24 di lugliu, u primu fenomenu di i "trè tifoni" di u 2025 ("Fanskao", "Zhujie Cao" è "Rosa") hè accadutu, è u clima estremu hà postu una sfida enorme per u sistema di monitoraghju di l'equipaggiu eolico.

Quandu a velocità di u ventu supera i standard di cuncepimentu di sicurezza di u parcu eolico, pò purtà à a rottura di e pale è danni à a struttura di a torre. A forte pioggia purtata da i tifoni pò causà prublemi cum'è l'umidità è e perdite di elettricità in l'attrezzatura. Assuciata à e mareggiate, pò purtà à l'instabilità o ancu à u crollu di e fundazioni di a turbina eolica.

1

Di fronte à e cundizioni climatiche estreme sempre più frequenti, ùn pudemu micca fà à menu di dumandassi: duvemu cuntinuà à scummette nantu à a guerra climatica di u XXI seculu cù i metudi d'operazione è di mantenimentu di u XX seculu, o duvemu armà ogni turbina eolica cù una "armatura di ferru" digitale?

I sensori induttivi, capacitivi è altri sensori intelligenti di Lanbao raccolgenu parametri chjave di cumpunenti cum'è pale, scatule di cambiu è cuscinetti in tempu reale, custruendu l'armatura di u "sistema nervosu" di l'equipaggiamenti eolici, facendu di i sensori una forza motrice invisibile per l'aghjurnamentu intelligente di l'energia eolica.

2

01. Rilevazione di precisione di l'angulu di pitch

Durante l'autorotazione di e pale, u sensore induttivu LR18XG di Lanbao rileva i marcatori metallichi à a fine di e pale rotanti in u sistema di pitch elettricu per determinà se e pale anu giratu à l'angulu preimpostatu. Quandu e pale ghjunghjenu à a pusizione di destinazione, u sensore induttivu emette un segnale di commutazione per assicurà chì l'angulu di pitch sia in un intervallu sicuru, ottimizendu cusì l'efficienza di cattura di l'energia eolica è evitendu u risicu di sovraccaricu.

3

02. Monitoraghju di a velocità da u latu di bassa velocità

In u prucessu di pruduzzione di energia eolica, a velocità di rotazione di e pale deve esse in un certu intervallu. In cundizioni climatiche severe cum'è i tifoni, per prevene danni meccanichi à e turbine eoliche causati da a velocità eccessiva, hè necessariu monitorà a velocità di l'alberu principale in tempu reale.

U sensore di velocità induttivu Lanbao LR18XG installatu à l'estremità anteriore di l'arburu principale (arburu lentu) monitorizza a velocità di u rotore in tempu reale, furnendu dati chjave per a diagnosi di guasti di u sistema di trasmissione o di l'accoppiamenti.

4

03. Rilevazione di concentricità di rotazione di u mozzu

In e turbine eoliche, i danni à u generatore è à a pompa d'acqua si verificanu spessu per via di vibrazioni, squilibri è cavitazione di i cuscinetti. I cuscinetti sò i cumpunenti principali di u sistema di trasmissione meccanica di l'unità di turbine eoliche. Parechji difetti di scatule di cambiu, pale, ecc. sò ancu causati da guasti di i cuscinetti. Dunque, u monitoraghju in tempu reale di u statu di funziunamentu di i cuscinetti hè di vitale impurtanza.

U sensore analogicu Lanbao LR30X pò identificà efficacemente i modi di difettu di i cuscinetti raccogliendu è analizendu i signali di vibrazione, furnendu supportu di dati per a successiva diagnosi di difetti è a manutenzione.

04. Rilevazione di l'altezza di u livellu di u liquidu

U sensore capacitivu Lanbao CR18XT surveglia u livellu d'oliu in a scatula di cambiu in tempu reale è emette un signale d'allarme quandu u livellu d'oliu scende sottu à a soglia preimpostata. U sensore capacitivu di surveglianza di u livellu di liquidu supporta l'identificazione di u mediu basata nantu à u cuntattu è pò calibrà i parametri secondu e caratteristiche di diversi olii.

6

Mentre l'industria eolica accelera a so trasfurmazione versu l'intelligenza è a digitalizazione, a tecnulugia di i sensori ghjoca un rolu di ponte insustituibile. Da e pale à i cambi di velocità, da e torri à i sistemi di pitch, i sensori densamente implementati furniscenu continuamente dati precisi nantu à u statu di salute di l'attrezzatura. Questi parametri raccolti in tempu reale, cum'è a vibrazione, u spustamentu è a velocità, ùn solu ponenu e basi per a manutenzione predittiva di l'attrezzatura eolica, ma ottimizanu ancu continuamente l'efficienza operativa di l'unità attraversu l'analisi di big data.

Cù l'applicazione sempre più apprufundita di a tecnulugia di i sensori, i sensori Lanbao ghjucheranu un rollu chjave in a gestione cumpleta di u ciclu di vita di l'equipaggiamenti eolici, furnendu un impulsu tecnologicu cuntinuu per l'industria eolica per ghjunghje à l'ubbiettivu di riduzione di i costi è di miglioramentu di l'efficienza.


Data di publicazione: 26 d'aostu 2025